Új irány a keresőoptimalizálásban

Aki az internetes megjelenést választja, számára mindig is arról fog szólni a weben való élet, hogy számolnia kell a Google szeszélyeivel, ami kegyes is tud lenni egy weboldal számára, ugyanakkor bizonyos helyzetekben épp ellenkezőleg, gonoszan tud viselkedni egy weboldallal. Mindezt a tulajdonos szemszögéből nézve így láthatjuk, a Google szemszögéből pedig az egészséges versenyhelyzet minden honlap számára való megteremtése a cél. A sikerdíjas keresőoptimalizálás olyan új irány képviselője, amit a nemrég bevezetésre kerülő algoritmus frissítések, a Pingvin, a Panda, vagy 2014-től esedékes Kolibri hozott, hoz létre.sikerdijas_keresoptimalizalas

A keresőoptimalizálás ugyanis sosem volt egy diadalmenet, mindig rendkívüli körültekintéssel, és türelemmel kell eljárni. Gyakorlatilag egy kiismerhetetlen program változásain, reakcióin kell sikerrel lavírozni. Így természetes módon a weboldal tulajdonosok olyan konstrukciókat vártak el a keresőoptimalizáló cégektől, ami számukra valamiféle garanciát jelent arra, hogy amiért fizet, az valóban eredmény.

Ez a felhasználói igény keltette életre tulajdonképpen a sikerdíjas keresőoptimalizálást, ami már külföldön rég működőképes, azonban hazánkban, bővebben a magyar nyelvterületen csak most jött el az ideje, ehhez az is hozzájárult, hogy ez a terület egy angol vagy spanyol nyelvterülethez viszonyítva jóval kisebb.

A sikerdíjas keresőoptimalizálás lényege, hogy a weboldal tulajdonos semmi másért nem fizet csak a Google-ból behozott látogatókért, azokért a látogatókért, amelyek az organikus listáról jönnek, nagyságrendekkel olcsóbban, mintha Adwords segítségével vásárolna látogatókat. Persze azt semmi nem zárja ki, hogy sikerdíjas SEO és Adwords is fusson egyszerre, ugyanis a statisztikákból világosan el lehet különíteni melyik látogató pontosan honnan érkezett.

A sikerdíjas keresőoptimalizálás során így az ügyfél teljesen biztos lehet abban, hogy a SEO nem kidobott pénz, mivel látogatókért fizet, amiből nagy az esélye annak, hogy vásárló is legyen. Ez természetesen már nem a SEO-s cég dolga, hanem a kereskedőé vagy a weboldal marketingeseié.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>